Pages

Sunday, November 18, 2007

ASNS 2007




Hasrat untuk menulis keputusan penuh Anugerah Sastera Negeri Sembilan (ASNS) 2007 terpaksa saya batalkan kerana talian telefon buat ragam, menyebabkan saya tidak dapat online. Justeru saya ambil keputusan ke warung Internet untuk mencoret sepatah dua kata memandangkan selepas ini saya agak sukar untuk online kerana sedang berkursus di IPRM. Untuk mengetahui keputusan penuh ASNS 2007 sila ke Laman Web PEN.

Alhamdulillah, saya juga mendapat dua penghargaan bagi ketegori cerpen.

Pada malam anugerah tersebut saya sempat bersua muka dan bertanya khabar dengan rakan-rakan penulis seperti Kanda Elaira, Kanda Jasmina, Amiza Khusyri, Puan Mahaya dan Kanda Nisah yang sememangnya datang kepada saya lalu memberi naskhah antologi Puisi dan Cerpen Penulis Muda Darul Khusus yang memuatkan empat buah puisi dan satu cerpen saya.

Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan Majlis Ilmuan dan Anugerah Sastera Negeri Sembilan 2007.



Sampai jumpa kembali dilain entri!

No comments: