Pages

Saturday, March 05, 2011

Bertemu Kembali

Kemaafan saya mohon kepada rakan taulan dan pengunjung setia blog ini. Baru saat dan tika ini saya dapat mengemaskini blog. Atas sebab-sebab kesihatan, kesibukan kerja dan lebih kepada urusan pindah rumah yang mengakibatkan talian internet tidak dapat beroperasi. Baru sahaja selesai menghadiri mesyuarat AJK PEN di rumah Ketua Satu, Pn. Hajah Mahaya. Terus berkejar ke klinik pakar kanak-kanak atas urusan temujanji untuk kesihatan anak yang hampir seminggu diserang demam panas. Dalam keadaan kesihatan diri sendiri yang kurang sihat hingga Februari lalu kerap mengambil cuti sakit. Tika ini saya sangat penat dan terasa mahu benar-benar berehat. Sementara si kecil saya sedang cendera tidur, inilah masa yang sesuai untuk saya melepas lelah. Sampai berjumpa kembali insya-Allah dengan coretan atau info yang lebih panjang. Sebelum itu, ucapan terima kasih ditujukan kepada Tuan Roslan, editor TC atas penyiaran cerpen saya pada Februari lalu. "Setanggi Kasih dari Syurga", bagi yang belum membacanya, selamat membaca!


No comments: