Pages

Wednesday, July 02, 2008

Segugus Doa Buat Yang Pergi

Saya sangat terkilan kerana lambat diberi tahu tentang berita pemergian Allahyarhamah Syarifah Intan Elwani Bt Syed Omar. Meskipun hubungan kami tidak begitu rapat, namun pertalian saudara antara kami buat saya terasa kehilangannya. Tambahan pula kami bersekolah di sekolah yang sama, Maahad Ahmadi Gemencheh Negeri Sembilan. Dia muda setahun daripada saya. Tidak menyangka, pertemuan di Institut Perguruan Raja Melewar awal Jun lalu adalah pertemuan yang terakhir. Allahyarhamah mendapat kemalangan jalan raya pada Jumaat lalu di Juaseh. Takdir Allah S.W.T mengatasi segala. Dia pergi dahulu mendahului saya dalam usia yang muda dan belum berumahtangga. Semoga roh Allahyarhamah Syarifah Intan Elwani dicucuri rahmat. Kepada Allah saya panjatkan doa agar keluarga Ammi Omar tabah menerima ketentuan Allah atas pemergian anakanda tercinta. Kepada tunang Allahyarhamah Syarifah Intan Elwani, kenanglah segala kebaikan dan kejujuran yang ada padanya. Semoga Allah melimpahkan rahmat di atas setiap ujian yang diberi.

No comments: