Pages

Saturday, July 29, 2006

AKTIVITI SAYA

AKTIVITI SAYA

Ogos ini aktiviti saya agak padat. Barangkali jarang dapat mencoret sesuatu. Namun saya berusaha agar dapat memaparkan entri baru. Setiap minggu ada agenda yang perlu diisi. Tiga daripadanya seputar agenda penulisan. Esok jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang, saya berada di Hotel Sri Klawang untuk bengkel Novel. Saya diminta mengisi satu slot bersama Encik Abdul Latip Talib, Siti Jasmina Ibrahim, Sarina Mohd Sum dan FahdRazy, juga bertindak sebagai AJK pelaksana bagi program tersebut. Pada 4- 6 Ogos akan ke Port Dickson menyertai Seminar Persuratan dan Peradaban Nasional. Semalam Encik Zamri Abd. Hamid (DBP) menghubungi saya kerana mahu kepastian sama ada saya dapat hadir atau tidak untuk Bengkel Novel Zon Selatan di Melaka (25-27 Ogos). Saya jawab: insya-Allah saya akan hadir. Encik Zamri tidak lupa juga berpesan agar saya membawa sinopsis novel semasa program itu nanti. Dalam ripuh-ripuh, saya terlupa menghantar sajak untuk diantologikan dalam Seminar Persuratan dan Peradaban Nasional, Port Dickson. Saya tunggu respon daripada Sdr Lutfi Ishak, mana tahu jika sajak saya masih boleh diterima.

No comments: